Ürün/Hizmet kalitesini müşteri istekleri ve gelecekteki beklentileri doğrultusunda gerçekleştirmek ve sürekli iyileştirmek,
Müşteriye ait veri, belge vb. işlenmesinde gerekli hassasiyeti göstererek kendi varlığı gibi muhafazasını sağlamak,
TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi şartlarına uygunluğunu ve sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
Çalışanların yönetim sisteminin işleyişine aktif olarak katılımını sağlamak,
Çalışanların verimliliğini ve işleyişe katkısını sağlayabilmek amacıyla eğitimlerle sürekli gelişimini ve bilinçlendirilmesini sağlamak,
Hizmetlerimizin, ilk seferde doğru, istenen hizmet ve kalite şartlarına uygun olarak gerçekleştirilmesini sağlamak,
Kalite adına sistemin işleyişine katkıda bulunacak ve sistemi geliştirecek yatırımlardan kaçınmamak,
Çalıştığımız çevreyi korumak ve kaynaklarımızı en az fire oluşturacak şekilde kullanmak,
Sektördeki başarısını her geçen gün daha da arttırarak daima tercih edilen ve bu sayede pazardaki payını sürekli arttırmayı hedefleyen bir kuruluş olmaktır.
TDM üst yönetimi, yukarıda tanımlanan taahhütleri gerçekleştirmek için, işletme genelinde gerekli her türlü insan, alt yapı ve çalışma ortamına ilişkin kaynakları mevcut imkânlar çerçevesinde sağlamayı ve sürekli iyileştirmeyi görev bilecektir.