• Ürün/Hizmet kalitesini müşteri istekleri ve gelecekteki beklentileri doğrultusunda gerçekleştirmek ve sürekli iyileştirmek,
  • Müşteriye ait veri, belge vb. işlenmesinde gerekli hassasiyeti göstererek kendi varlığı gibi muhafazasını sağlamak,
  • TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi şartlarına uygunluğunu ve sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
  • Çalışanların yönetim sisteminin işleyişine aktif olarak katılımını sağlamak,
  • Çalışanların verimliliğini ve işleyişe katkısını sağlayabilmek amacıyla eğitimlerle sürekli gelişimini ve bilinçlendirilmesini sağlamak,
  • Hizmetlerimizin, ilk seferde doğru, istenen hizmet ve kalite şartlarına uygun olarak gerçekleştirilmesini sağlamak,
  • Kalite adına sistemin işleyişine katkıda bulunacak ve sistemi geliştirecek yatırımlardan kaçınmamak,
  • Çalıştığımız çevreyi korumak ve kaynaklarımızı en az fire oluşturacak şekilde kullanmak,
  • Sektördeki başarısını her geçen gün daha da arttırarak daima tercih edilen ve bu sayede pazardaki payını sürekli arttırmayı hedefleyen bir kuruluş olmaktır.
  • TDM üst yönetimi, yukarıda tanımlanan taahhütleri gerçekleştirmek için, işletme genelinde gerekli her türlü insan, alt yapı ve çalışma ortamına ilişkin kaynakları mevcut imkânlar çerçevesinde sağlamayı ve sürekli iyileştirmeyi görev bilecektir.